ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

تلاش دولت برای اجرای رتبه‌بندی معلمان | برای همسان‌سازی حقوق‌ها برنامه‌ریزی می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۵۰۸۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تلاش دولت برای اجرای رتبه‌بندی معلمان | برای همسان‌سازی حقوق‌ها برنامه‌ریزی می‌شود
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی فرهنگیان، گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری وزیر آموزش‌ و پرورش در نشست با تعدادی از فرهنگیان، اظهار کرد: معلمان در هر زمان، شرایط و موقعیتی، معلمی خود را فراموش نمی‌کنند و بر همین اساس در ایام کرونا وظایف خود را با تلاش دو چندان انجام دادند؛ لذا این تلاش و فداکاری معلمان شایسته تقدیر است و تمام تلاشم را برای بهبود معیشت و منزلت معلمان انجام می‌دهم.

وی با اشاره به تصویب قانون رتبه بندی فرهنگیان گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد.  

نوری با اشاره به دستاوردهای سفرهای استانی دولت، ادامه داد: تا کنون سه هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به وظایف آموزش و پرورش در اجرای سند تحول اظهار کرد: اجرایی سازی سند تحول بنیادین فقط در مدرسه اتفاق می‌افتد و مقرر شده بخشی از مناطق کشور از جمله شهرستان‌ها و نواحی آن را اجرایی کنند‌.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ظرفیت اجرایی کردن سند تحول را دارند، افزود: یک دانش‌آموز، رتبه اول قرائت قرآن و یک معلم، رتبه اول ترتیل قرآن را در مسابقات جهانی را کسب کرده‌اند که این رتبه ها نشان دهنده توانمندی معلمان و فرهنگیان در اجرای سند تحول است. 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: کشورهای زیادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس را باز نگه داشتند، زیرا تعطیلی مدارس آسیب‌های زیادی برای دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور دارد و آموزش و پرورش برای جبران این نقص، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به بازگشایی مدارس کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->